Joerie, joerie, botter en brood,
as ek jou kry, slaat ek jou dood

Thursday, January 20, 2011

VIR DIEGENE WAT NIE LID IS VAN PEARSONARIUM NIE

Ek het die volgende briefie van Antonio Els af ontvang:



Hallo Petrus


Dankie dat jy die ervaring met ons gedeel het- dit moes baie spesiaal gewees het- het nie  of kan nie sulke
kinder ervarings of  volwasse ervarings onthou nie- ek en my Pa was seker maar te stroomop met mekaar
gewees. Maar ek kan onthou van kleilat gooi en by Groenbossies inry teater(veldfliek) in die veld te le en kyk
na ‘n film waarvan ek nie die naam kan onthou nie- was te bang- was die naweek by Johan Jansen daar op
die kleinhoewe waarop hulle gebly het en as ek reg onthou was Alex en Deon ook saam- onthou begin
of ‘n kruis of ‘n plesier word.


Tonie

No comments:

Post a Comment